Reitti halki ristiaallokon -yksilömelontakurssi

Milloin?
1.–5.7.2024

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku).

Kenelle?
Sinulle, joka olet sairastanut syövän ja olet jo toipunut hoidoista hyvin. Kaipaat tukea omien voimavarojesi vahvistamiseen ja arjessa jaksamiseen. Haluat edistää hyvinvointiasi ja kuntoutumistasi muun muassa liikunnan avulla. Olet kiinnostunut melonnasta ja haluat oppia melomaan. Diagnoosisi saamisesta on kulunut mielellään jo vuosi ja jaksat osallistua kurssin päivittäisiin liikunta-aktiviteetteihin.

Mitä?
Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden oppia melonnan alkeet sekä mahdollistaa omien voimavarojen vahvistamisen, tuen saamisen sekä liikunnan ilon löytämisen. Kurssilla paneudutaan melontaan ja laajemmin liikunnan merkitykseen oman toipumisen ja hyvinvoinnin kannalta. Kurssilla liikutaan yhdessä merellä, keskustellaan ja jaetaan tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Majoittuminen jaetuissa kahden hengen huoneissa.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakemuslomake. Paperinen hakemuslomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 1.6.2024.

Täytä sähköinen hakemuslomake
Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 12 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto
kurssi@lssy.fi, 02 2657610