Mediatyöpaja syöpää sairastaneille nuorille

(3.10.2017)

Noin 10–16-vuotiaille syöpänuorille tarkoitettu mediatyöpaja kokoontuu Meri-Karinan pommisuojassa viitenä peräkkäisenä keskiviikkona kello 18–20, alkaen 25.10.

Mediatyöpajassa tutustutaan välineistöön, tehdään omaa videota tai muuta yhteisesti päätettävää sisältöä. Aiempaa kokemusta ei tarvita. Tarkoituksena on saada nuoret yhteen viettämään mukavaa aikaa vertaisten kanssa. Paja on turvallinen infektioeristyksissä oleville. Luvassa rentoa menoa, pitsaa ja luovaa tekemistä.

Ohjaajana toimii Ville Havukainen, itsekin sairastanut aktiivinen nuori mies. Villen harrastuneisuus on vahvasti tekniikassa ja mediassa. Ville istuu ensimmäistä kautta Sylvan hallituksessa ja on aiemmin toiminut Sylvan nuorissa.

Ilmoittautuminen osoitteeseen sykero@lssy.fi. Ilmoittautuessa ilmoita nuoren nimen lisäksi seuraavat tiedot:

• onko nuori infektioriskissä,
  • saako pajassa tuotettua materiaalia julkaista sosiaalisen median kanavissa sekä
  • onko nuorella omaa välineistöä, jota voi pajassa käyttää (esim. tabletti, läppäri, videokamera).