Kuvataidepainotteinen yksilökurssi

Milloin?
2.–5.4.2024

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku).

Kenelle?
Sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat syöpää. Haluat löytää uusia keinoja suhtautumisessasi sairauteen ja haluat tutustua kuvataideterapeuttiseen työskentelyyn ja taidetyöskentelyn voimauttavaan ja kannattelevaan voimaan.

Mitä?
Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden löytää uusia näkökulmia sairauteen ja elämään. Omakuvaa ja muutokseen suhtautumista tarkastellaan yhteistyöskentelynä maalaamalla ja kirjoittamalla, tekemällä yhteistaidetta. Kurssia ohjaava taideterapeutti rohkaisee sinua katsomaan ja tutkimaan sairautta elämässäsi. Taidetyöskentelyn ohessa kurssilla keskustellaan ja jaetaan tunteita sekä ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Majoittuminen jaetuissa kahden hengen huoneissa.

Ohjaaja
Taideterapeutti Anniina Kuula.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakemuslomake. Paperinen hakemuslomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika kurssille päättyy 2.3.2024.

Täytä sähköinen hakemuslomake
Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen ja/tai haastattelun perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Meri-Karinan kurssitoimisto
kurssi@lssy.fi, 02 2657610