Yksilökurssi 18–40-vuotiaille

Hakuaika kurssille on päättynyt.

Milloin?
25.–28.3.2024. Ennakkotapaaminen verkossa keskiviikkona 13.3.2024 klo 17–18 ja seurantatapaaminen verkossa keskiviikkona 24.4.2024 klo 17–18.

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku) ja verkossa.

Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille syöpää sairastaville, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään kurssin teemoja, joita ovat tunnetaidot ja voimavarojen löytäminen, vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, seksuaalisuus ja minäkuva sekä liikunta.

Mitä?
Kurssi tarjoaa mahdollisuuden vertaistukeen sekä lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, hyvinvointia edistävästä ruokavaliosta, seksuaalisuudesta, sosiaalietuuksista ja liikunnasta. Kurssilla tuetaan omien voimavarojen tunnistamista. Ennen kurssia järjestetään verkkotapaaminen, jossa pohditaan ryhmän yhteisiä ja yksilöllisiä tavoitteita ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään verkkotapaaminen, jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista. Majoittuminen jaetuissa kahden hengen huoneissa.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Hakuaika kurssille on päättynyt. Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakemuslomake. Paperinen hakemuslomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Täytä sähköinen hakemuslomake
Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen ja/tai haastattelun perusteella.

Osallistuminen kurssille on maksutonta.

Lisätietoa
Meri-Karinan kurssitoimisto