Yksilökurssi 18–40-vuotiaille

Milloin?
18.–20.8.2023. Lisäksi ennakko- ja seurantayhteydenotto verkossa.

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskus, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku.

Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu 18–40-vuotiaille nuorille aikuisille. Kurssilla käsitellään seuraavia teemoja: vertaistuki, syöpähoitojen myöhäisvaikutukset, henkinen selviytyminen ja voimavarojen löytäminen, seksuaalisuus ja minäkuva sekä liikunta.

Mitä?
Kurssin tavoitteena on saada vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta nuorilta aikuisilta, lisätietoa syöpähoitojen myöhäisvaikutuksista, seksuaalisuudesta ja liikunnasta. Kurssilla autetaan löytämään ja tunnistamaan omia voimavaroja. Kurssiin sisältyy luentoja, vertaistukikeskusteluja, toiminnallisia menetelmiä sekä liikuntaa.

Kurssia ennen järjestetään tunnin mittainen verkkotapaaminen, jossa pohditaan ryhmän yhteisiä ja yksilöllisiä tavoitteita ja tutustutaan toisiin kurssilaisiin. Kurssin jälkeen järjestetään toinen tunnin mittainen verkkotapaaminen, jossa arvioidaan kurssilla asetetun toimintasuunnitelman toteutumista.

Ohjaajat
Moniammatillinen työryhmä, Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ry.

Hakuohjeet
Kurssille haetaan täyttämällä sähköinen tai paperinen hakulomake. Paperinen hakulomake postitetaan osoitteeseen: Lounais-Suomen Syöpäyhdistys / kurssitoimisto, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Hakuaika päättyy 18.7.2023.

Täytä sähköinen hakemuslomake

Lataa hakemuslomake (pdf)

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Meri-Karinan kurssitoimisto: kurssi@lssy.fi , 02 2657 610

Lue lisää kursseista