Ensitietopäivästä voimavaroja muuttuneessa elämäntilanteessa

(27.4.2016)

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistys järjestävät ensitietoiltapäivän Tyksin T-sairaalassa (Risto Lahesmaa -sali, Hämeenkatu 11, Turku) ke 1.6. klo 12–16.

Ensitietopäivä on tarkoitettu hiljattain sairastuneille ja syöpähoitojen alkuvaiheessa oleville aikuisille potilaille läheisineen. Tilaisuus antaa vastauksia muun muassa siihen, miten selvitä arjessa syöpähoitojen keskellä muuttuneessa elämäntilanteessa.

» Ohjelma ja ilmoittautumislomake

Syöpäyhdistyksen neuvontapiste palvelee Tyksissä

Neuvontapiste sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa. Sieltä saat tietoa mm. kurssitoiminnasta ja vertaistuen saatavuudesta sekä terveydenhuollon ammattilaisen tukea.

Neuvontahoitaja Leevi Sandell ja lapsiperhekoordinaattori Niina Ollikainen ovat tavattavissa keskiviikkoisin klo 9–15. Tule vaihtamaan kuulumisia tai kysymään syöpäyhdistyksen toiminnasta!