Lähde yhteiskävelylle

Kuvassa on retkeilijöitä

(28.3.2024)

Lähde liikkumaan ja tapaamaan muita saman kokeneita! Yhteiskävelyt on tarkoitettu kaikille syöpää sairastaville ja niitä järjestetään Turussa, Loimaalla, Salossa ja Laitilassa. Kävelyitä ohjaavat Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoiset. Katso alta paikkakuntakohtaiset tiedot ja lähde mukaan!

Turku
Kävelyllä käydään huhti- ja toukokuun ajan kerran viikossa torstaina. Lähtö Ruissalossa sijaitsevan kahvila-ravintola Honkapirtin (Albert Ravilan raitti) parkkipaikalta klo 10. Lenkki kestää noin 1–2 tuntia osallistujien toiveiden mukaan. Halutessasi voit ottaa kävelysauvat mukaan.

Loimaa
Ensimmäinen yhteiskävely tehdään tiistaina 23.4. Kävelyreitti kulkee Loimaan keskustasta pesäpallokentälle. Lähtö kuntoportaiden vieressä sijaitsevalta laavulta klo 10. Lenkin pituus on noin 1,8 kilometriä. Reitti on helppokulkuinen, joten kävely soveltuu kaiken kuntoisille. Kävelyllä käydään kerran viikossa tiistaisin 23.4.–28.5. klo 10. Kävelyreitti kulkee joko keskustasta pesäpallokentälle tai Mellilänjärven ympäri. Järven ympärikävelyn pituus on noin 1,5 kilometriä. Maasto on vaihtelevaa, joten reitti on keskustan reittiä haastavampi. Lähtö järven ympärikävelylle Mellilänjärven kioskin parkkipaikalta.

23.4. Keskustasta pesäpallokentälle
30.4. Keskustasta pesäpallokentälle
7.5. Mellilänjärven ympärikävely
14.5. Keskustasta pesäpallokentälle
21.5. Mellilänjärven ympärikävely
28.5. Keskustasta pesäpallokentälle

Salo
Salossa kävellään Pahkavuoren pururadalla maanantaina 6.5. ja 20.5. Lähtö Salo-Karinasta (Helsingintie 52) klo 17.

Laitila
Laitilassa kävellään tiistaina 7.5. ja 14.5. sekä torstaina 23.5. ja 30.5. Kävelyreitti vaihtelee, ja kävelyn kesto on noin 30–45 minuuttia. Lähtö Ystävän portilta (Vihtorinkatu 1) klo 13. Sateen sattuessa tuolijumpataan Ystävän portissa.