Lue Jäsentiedote-lehteä digitaalisesti

(31.1.2019)

Jäsentiedote kolahtaa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenistön postiluukusta helmikuun puolivälissä. Lehteen on mahdollista tutustua ennakkoon digitaalisesti.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Jäsentiedotteen digitaalinen näköislehti on julkaistu. Lehdestä löydät muun muassa yhdistyksen päivitetyt jäsenedut, kurssiaikataulut ja yhteystiedot sekä tietoa paikallisosastojemme ja potilaskerhojemme monipuolisesta tuki- ja virkistystoiminnasta. Voit myös tutustua Meri-Karinan ravintola- ja juhlapalveluihin sekä majoitusmahdollisuuksiin. Lehdessä on paljon muutakin hyödyllistä tietoa jäsenille.

Jäsenlehden sivuilta avautuu Matkarin tämän vuoden matkatarjonta, joka sisältää lähes 30 matkaa, niin koto-Suomeen kuin ulkomaillekin. Matkarin mukana pääset kokemaan unohtumattomia kulttuuri-, luonto- ja makuelämyksiä. Kestosuosikkeja ovat muun muassa kesäiset teatterireissut, sykähdyttävät oopperaesitykset, lossikierros Turun ainutlaatuisessa saaristossa sekä ruskamatka Pohjois-Suomen maisemiin.

Huomaathan, että jäsenkortti ja tilisiirto ovat lehden lisäkannessa. Julkaisun mukana toimitetaan myös Terveystalon kymmenen euron etuseteli, joka on voimassa kaikissa Terveystalon toimipisteissä. Poimi jäsenkortti talteen ja hyödynnä kymmenien yhteistyökumppaneidemme edut!

Jos satut saamaan lehden vanhalla osoitteella tai väärällä nimellä, jäsenrekisterimuutokset voit tehdä helposti sähköisesti. Myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi on mahdollista liittyä verkkolomakkeen kautta. Jäsenmaksu on 22 euroa vuonna 2019, ja jäsenyys on voimassa 2/2020 asti.

Jäsentiedote 2019

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisut

Oletko ilmoittanut haluavasi jäsenlaskun e-laskuna tai suoraveloituksena?

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenrekisteri on siirtynyt uuteen järjestelmään. Laskutusoperaattorin vaihtuessa pyydämme ystävällisesti, että teet mahdolliset sopimukset uudelleen verkkopankissa. Suoraveloitussopimukset ja niiden muutokset ovat asiakkaan ja pankin välisiä. Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa!