Syöpäpotilaiden asialla jo 65 vuoden ajan

(14.12.2015)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys juhlii ensi vuonna 65-vuotista toimintaansa. Juhlavuosi näkyy mm. yhdistyksen sähköisessä viestinnässä, materiaaleissa, julkaisuiden sivuilla ja erilaisina tapahtumina pitkin vuotta.

Merkkivuotta lähestytään erityisesti toiminnan ja tekijöidensä kautta – tuodaan esille, missä yhdistys menee 65-vuotiaana vuonna 2016. Juhlavuoden kunniaksi on suunniteltu oma logo, joka viestii vireästä kolmannen sektorin toimijasta.

Tule mukaan juhlimaan kanssamme jakamalla toimintaamme liittyviä hyvänmielen kuvia sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #lssyrokkaa. Ideoita voi ammentaa vaikka tänä vuonna viilatusta asiakaspalvelun visiostamme ”Olen tässä, sinua varten”. Ensi vuonna juhlivat kanssamme myös 40-vuotias Salon seudun paikallisosasto ja 35 vuotta täyttävä Forssan seudun paikallisosasto.

Voit tukea syöpäsairaiden ja heidän läheistensä hyväksi tehtävää työtämme rahalahjoituksella (FI96 5713 4520 0005 05​, viestikenttään merkintä ”LSSY 65”). Lahjoitusvaroilla mm. kohennetaan infektioriskissä olevien potilaiden edellytyksiä elää mahdollisimman normaalia elämää, rahoitetaan Lounais-Suomessa tehtävää syöpätautien tieteellistä tutkimustyötä ja -hankkeita, hankitaan tarvittavia laitteita ja apuvälineitä, ylläpidetään syöpäpotilaiden kuntoutustoimintaa sekä parannetaan toimitiloja.

Tuet tärkeää syöväntorjuntatyötä myös liittymällä yhdistyksemme kannatusjäseneksi osoitteessa www.lssy.fi/jaseneksi. Olemme tässä, sinua varten.

Seuraa juhlavuoden tapahtumapäivityksiä:
» www.lssy.fi/ajankohtaista