Tasapainoa taiteesta, voimaa väreistä ja vertaistuesta

(25.2.2016)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sopeutumisvalmennuskurssitarjonnasta on valittavana taideterapiapainotteinen yksilökurssi, joka järjestetään Meri-Karinassa 4.–8. huhtikuuta. Kurssi toteutetaan Raha-automaattiyhdistyksen tuella.

» Tutustu myös muihin kursseihimme ja täytä hakemus

Uudenkaupungin paikallisosasto järjestää taideterapiaryhmän syöpään sairastuneille. Terapiaryhmä alkaa maaliskuussa, jos ilmoittautuneita on vähintään viisi. Kokoontumiskertoja on yhteensä kymmenen, kerran viikossa kolmen tunnin ajan.

» Katso tarkemmat mm. ilmoittautumis- ja hintatiedot

Myös lapsisyöpäpotilaiden Sykerö-kerho tarjoaa psykososiaalista tukea taideterapian muodossa. Lapsisyöpäpotilasperheiden jäsenillä on mahdollisuus osallistua yksilölliseen taideterapiaan (myös musiikkiterapia), jossa keskustelun ja luovan työskentelyn avulla käydään läpi lapsen sairauteen liittyviä vaikeita asioita ja tunteita.

» Lue lisää Sykerön sivuilta