Oma Loki -lehti on julkaistu

Kuvassa on vuoden 2024 Oma Loki -lehden kansi.

(7.2.2024)

Vuoden 2024 Oma Loki -lehti on ilmestynyt. Oma Loki -lehti on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten oma jäsenlehti, joka ilmestyy kerran vuodessa. Jos olet yhdistyksen jäsen, saat lehden postitse kotiisi. Lehden mukana toimitetaan myös jäsenmaksulasku sekä jäsenkortti.

Tämän vuoden numerossa esitellään yhdistyksessä psykologina työskentelevä Markus Kirjonen sekä kerrotaan muun muassa Jäsenhuoneesta, taloudellisesta tuesta sekä yhdistyksen alaisuudessa toimivien paikallisosastojen ja potilaskerhojen toiminnasta. Lehdessä on myös vertaistukihenkilönä toimivan Ritva Aarras-Saaren sekä Etuset-ryhmässä mukana olevien Martti ja Seija Suvannon haastattelut.

Lisäksi lehdessä esitellään matkakerho Matkarin kaikki tämän vuoden kotimaan- ja ulkomaanmatkat. Haluaisitko lähteä matkalle Amsterdamiin, Pohjois-Italian järville tai Norjan Lofooteille? Tai miltä kuulostaisi matka Kokkolaan ja Tankarin majakkasaarelle tai kirkkoretki Pyhämaahan ja Vanhaan Raumaan? Tahtoisitko viettää päivän Sastamalassa, juhannuksen Ahvenanmaalla tai joulun Aulangolla tai kenties tutustua yhdellä ja samalla reissulla Viron Tarttoon, Peipsijärveen ja Vihulaan? Kaikki nämä onnistuvat yhdessä Matkarin kanssa! Tiesitkö, että yhdistyksen jäsenenä saat matkoista alennusta? Tutustu matkaohjelmiin ja varaa omasi. Löydät matkaohjelmat myös täältä.

Lehden mukana saat myös vuoden 2024 jäsenmaksulaskun ja jäsenkortin, joka oikeuttaa moniin etuihin. Jäsenkortilla saat alennusta muun mussa yksityisiltä lääkäriasemilta sekä lukuisista jäsenliikkeistä. Tutustu jäsenetuihin täällä.

Etkö ole jäsenemme? Liity nyt ja hyödynnä rahanarvoiset edut!

Jos et vielä ole yhdistyksen jäsen, liity nyt ja pääset hyödyntämään monet rahanarvoiset jäsenedut. Liity jäseneksi täyttämällä tästä verkkolomake tai ota yhteyttä jäsentoimistoon. Vuoden 2024 jäsenmaksut ovat seuraavat: henkilöjäsenet 25 euroa, perhejäsenyys 32 euroa ja yhteisöjäsenyys 50 euroa. Lue lisää jäsenyydestä täällä.

Jäsentoimiston yhteystiedot
02 2657 913, jasentoimisto@lssy.fi