Hae kesäduuniin someagentiksi

Kuvassa nuoret käyttävät kännyköitä.

(13.3.2023, päivitetty 17.4.2023)

Oletko 15–17-vuotias nuori ja etsit kesätöitä? Oletko kiinnostunut sosiaalisesta mediasta? Hae kesätyöntekijäksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen NIKO-toimintaan OP Turun Seudun piikkiin. Haku on käynnissä 14.4.2023 saakka.

Mitä NIKO-toiminta on?

NIKO-toiminta on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa, joka tähtää siihen, etteivät nuoret käyttäisi nikotiinituotteita. Tähän pyritään sen vuoksi, koska nikotiinituotteet aiheuttavat erilaisia vakavia sairauksia, kuten esimerkiksi syöpää ja erilaisia sydän- ja verisuonisairauksia. Toimintaa toteutetaan yhdessä nuorten kanssa. Tähän mennessä nuoret ovat päässeet esimerkiksi tekemään videoita, järjestämään oman terveyden edistämiseen liittyvän teemapäivän ja tutustumaan nikotiininäyttelyyn.

Mitä teet kesätyössä?

Etsimme NIKO-toimintaan someagenttia, joka tuottaa sisältöä NIKO-toiminnan omille Instagram-, Snapchat- ja TikTok-tileille sekä osallistuu NIKO-toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen.

Milloin ja missä teet kesätöitä?

Kesätyön ajankohta on 5.–17.6.2023. Työpaikka sijaitsee Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimipisteessä Turun Hirvensalossa. Työhön kuuluu myös itsenäistä työskentelyä etänä.

Millaista kesätyöntekijää etsimme?

Toivomme, että olet reipas, luova ja ulospäinsuuntautunut, osaat käyttää sujuvasti Instagramia, Snapchatia ja TikTokia ja olet kiinnostunut terveydestä ja sen edistämisestä.

Miten haet kesätyötä?

Haku on päättynyt.

Mistä saan lisätietoja?

Lisätietoja kesätyöstä voit kysyä NIKO-toiminnan Jenniltä. Lähetä rohkeasti viestiä osoitteeseen jenni.vaskelainen@lssy.fi tai soita numeroon 044 451 5553. Lisätietoja löydät myös NIKO-toiminnan verkkosivulta, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen verkkosivulta ja OP Turun seudun verkkosivulta.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on yksi Suomen suurimmista alueellisista kansalaisjärjestöistä noin 27 000 henkilöjäsenellä. Yhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

#kesäduuniOPnpiikkiin

Kuva: Adobe Stock