Hyödynnä yksityisten lääkäriasemien myöntämät jäsenedut jäsenkorttia vilauttamalla

(24.1.2018)

Terveystalo ja Mehiläinen tarjoavat Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille vuosikohtaisia etuja. Mukana on tänä vuonna myös Mehiläinen NEO.

Vuoden 2018 jäsenkortti toimitetaan jäsenille Jäsentiedote-postituksen yhteydessä helmikuun puolivälissä. Pidäthän jäsenkortin mukana asioidessasi jäsenalennusta myöntävissä liikkeissä ja esitä se ennen maksutapahtumaa.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä olet oikeutettu seuraaviin etuihin, jotka ovat voimassa vuoden 2018 (alennuksia ei voi yhdistellä):

Terveystalon toimipisteet

Terveystalo Turku Pulssi, Humalistonkatu 9–11
Terveystalo Turku Aninkainen, Aninkaistenkatu 13 (sisäänkäynti Tuureporinkatu 7)
Terveystalo Salo, Turuntie 12 B (2. krs)
Terveystalo Forssa, Kutomonkuja 2 A 2

• Kuvantamis- ja laboratoriopalvelut –20 % (alennus voimassa olevasta hinnaston mukaisesta hinnasta, voimassa Turun, Salon ja Forssan toimipisteissä)
  • 10 euron etuseteli Terveystalon palveluihin kaikissa Terveystalon toimipisteissä (toimitetaan Jäsentiedotteen yhteydessä helmikuussa)
  • Hammaslääkärin tekemä kattava hammastarkastus etuasiakashintaan 38,50 €*. Palvelu sisältää kirjallisen hoitosuunnitelman ja vuosittaiset muistutukset tarkastuksista. (*Hinta mahdollisen Kela-korvauksen jälkeen. Kela korvaa hammastarkastuksen joka toinen vuosi. Ilman Kela-korvausta hinta on 54 €).

Mehiläisen toimipisteet

Mehiläinen lääkäriasema Turku, Kauppiaskatu 8