Jäsenpostia helmikuussa – jäsenkortti ja lasku lehden mukana

Kolme naista keskustelee

(22.1.2019)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vuoden 2019 Jäsentiedote-lehti jaetaan yhdistyksen jäsenille viikon 7 loppupuolella. Jäsenkortin ja -maksulaskun löydät lehden lisäkannesta viime vuosien tapaan. Jäsenkortti on voimassa helmikuuhun 2020 asti.

Jäsentiedotteessa kerrotaan muun muassa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tarjoamista palveluista, paikallisosastojen ja potilaskerhojen tuki- ja virkistystoiminnasta sekä matkatoimisto Matkarin tämän vuoden monipuolisista matkavaihtoehdoista. Lehdessä on myös paljon muuta hyödyllistä tietoa jäsenille.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys julkaisee Jäsentiedotteen lisäksi LOKI-nimistä lehteä, joka jaetaan ilmaisjakeluna yhdistyksen koko toiminta-alueelle sekä sidosryhmille ja yhteistyökumppaneille valtakunnallisesti.

Oletko ilmoittanut haluavasi jäsenlaskun e-laskuna tai suoraveloituksena?

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenrekisteri on siirtynyt uuteen järjestelmään. Laskutusoperaattorin vaihtuessa pyydämme ystävällisesti, että teet mahdolliset sopimukset uudelleen verkkopankissa. Suoraveloitussopimukset ja niiden muutokset ovat asiakkaan ja pankin välisiä. Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa!

Käteismaksumahdollisuus toimipisteissämme

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tämän vuoden jäsenmaksujen käteismaksuja vastaanotetaan:

• yhdistyksen jäsentoimistossa osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 30, 20700 Turku (katutaso, käynti Tähtitorninkadun puolelta). Toimisto on avoinna arkisin klo 9–16.30. Yhteydenotot: 02 2657 913 tai matkari@lssy.fi
  • Loimaan neuvonta-asemalla 14.–15.2. klo 12–15. Varaathan mukaasi tasarahan (jäsenmaksun vuosimaksu 22 €). Samalla kerromme Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluista ja toiminnasta. Mukana ovat syöpäsairaanhoitaja Pirkko-Liisa Santala ja Loimaan paikallisosaston edustaja. Kahvitarjoilua ja arvontaa! Loimaan syöpäneuvonta-asema sijaitsee Tyks Loimaan sairaalan (Seppälänkatu 15–17) pohjakerroksessa fysioterapiaosaston vieressä. Sisäänkäynti pääovista.
  • Salo-Karinan palveluasemalla (Helsingintie 52, Salo), jossa vietetään avoimien ovien päiviä viikoilla 8 ja 9 keskiviikosta perjantaihin klo 12–18 ja lauantaina klo 10–14. Esillä on Milja Turusen tauluja sekä kahvipussitöitä. Kahvitarjoilu.

Syöpäyhdistyksen jäsenyys takaa monia etuja

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenet saavat rahanarvoisia etuja muun muassa Meri-Karinan majoitus-, ravintola- ja liikuntapalveluistaMatkarin matkoista sekä kymmenistä jäsenalennusliikkeistä.

Lisäksi yksityiset lääkäripalveluasemat myöntävät tuntuvia alennuksia. Edut ovat vuosikohtaisia.

Liity jäseneksi ja lunasta edut itsellesi! Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenmaksu on 22 euroa vuonna 2019.