Kansainvälinen vapaaehtoisten päivä on 5.12. – yhdistys kiittää some-kanavissaan

(29.11.2018)

Keskiviikkona 5.12. vietetään kansainvälistä vapaaehtoisten päivää. Haluamme silloin tuoda näkyväksi vapaaehtoistyön kirjoa ja kiittää vapaaehtoistoimijoitamme Facebook- ja Instagram-kanavissamme. Kiitos, kun autat ja olet mukana tekemässä merkityksellistä työtä ympäri vuoden!

Meri-Karinassa, Karinakodissa sekä yhdistyksen paikallisosastoissa ja potilaskerhoissa toimii vuosittain kymmeniä sitoutuneita ja osaavia vapaaehtoisia erilaisissa talkoo-, varainhankinta-, vertaistuki- ja luottamustehtävissä.

Vapaaehtoiset koulutetaan ja perehdytetään tehtäviin, ja heille järjestetään täydennyskoulutusta. Vapaaehtoistehtäviin voi halutessaan osallistua vaikka viikoittain tai harvemmin, sopivana ajankohtana. Kaikkia yhdistyksemme vapaaehtoisia sitoo vaitiolovelvollisuus.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnan koordinaattorina toimii Maarit Koistinen, 02 2657 841 (ma-ke), maarit.koistinen@lssy.fi. Lue nettisivuiltamme, minkälaisissa tehtävissä voisit olla avuksi.

Voit seurata Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen Facebook- ja Instagram-kanavia nimellä @lssyopajarjestot tai tunnisteella #lounaissuomensyöpäyhdistys.