Ladyt ja äijät, tervetuloa virkistäytymään

(10.10.2016)

Meri-Karinassa Turussa järjestetään sopeutumisvalmennuskurssien ohella hyvää oloa huokuvia lomia. Marraskuussa hemmotellaan naisia ja miehiä omilla kaksipäiväisillä teemalomilla, jotka ovat samalla osa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen juhlavuoden ohjelmakattausta.

Naisten energinen hyvänolon viikonloppu ”Wellness weekend for ladies” 12.–13.11. tarjoaa hauskaa ja luovaa liikuntaa sekä koko kehoa ja mieltä lepuuttavaa rentoutusta. Hinta 90 €/hlö (sis. ohjelman, ruokailut ja majoituksen). Mahdollisuus osallistua ainoastaan lauantain 12.11. ohjelmaan ruokailuineen hintaan 60 €/hlö.

Marraskuussa myös äijät saavat ikioman päivänsä – silloin hiki virtaa ja arkihuolet saavat kyytiä! Ohjelmassa mm. jumppaa, joogaa, äänimaljarentoutusta ja uintia kunnon löylyjen kera. Hinta 90 €/hlö (sis. ohjelman, ruokailut ja majoituksen). Ainoastaan torstain 17.11. ohjelma ja ruokailut huokeaan hintaan 60 €/hlö.

Tarkemmat ohjelmat on nyt julkaistu – tutustu niihin osoitteessa www.merikarina.fi/lomat-kurssit/hyvinvointilomat ja täytä hakulomake! Lisätiedustelut Meri-Karinan kurssitoimistosta: 02 2657 610 tai kurssi@lssy.f