Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen paikallisosastoissa tapahtuu

(7.4.2016)

• Luomihuoli- ja infopäivä Vakka-Suomen sairaalassa (Terveystie 2, Uusikaupunki) to 21.4. klo 9–16. Halukkaat voivat varata ajan luomien tarkasteluun soittamalla yhdistyksen kurssitoimiston ajanvarausnumeroon 02 2657 927 (ma-pe klo 9–11).
  • Salon paikallisosaston hartaushetki Salo-Karinassa (Helsingintie 52, Salo) ma 11.4. klo 15. Hartaushetket yleensä joka kuukauden toisena maanantaina klo 15. Avoin tilaisuus kaikille.
  • Turun paikallisosaston jäsenilta Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku) ti 12.4. klo 17.45. Toimintakyvyn säilyttäminen ikääntyessä”, prof. Ismo Räihä. Teijo Pöyhönen laulaa ja laulattaa. Kahvitarjoilu ja arpajaiset.
  • Forssan paikallisosaston jäsenilta Solukossa (Siurilankatu 28, Forssa) ke 13.4. klo 18. “Potilaan kustannukset”, sosiaalityöntekijä, geronomi Sanna Paananen Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymästä.
  • Salon paikallisosaston tapaamisilta Salo-Karinassa to 14.4. klo 18. ”Miten haet eläkeläisenä kuntoutukseen”, valtiotieteiden tohtori Irma Lehtonen.  Kahvitarjoilu ja arvat 2 €.