Oma Loki -lehti on ilmestynyt

Kuvassa on vuoden 2023 Oma Loki -lehden kansi

(7.2.2023)

Vuoden 2023 Oma Loki -lehti on ilmestynyt. Oma Loki -lehti on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenten oma jäsenlehti, joka ilmestyy kerran vuodessa. Jos olet yhdistyksen jäsen, saat lehden postitse kotiisi. Lehden mukana toimitetaan myös jäsenmaksulasku sekä jäsenkortti.

Tämän vuoden numerossa esitellään yhdistyksen työntekijät kurssitoiminnan sairaanhoitaja Elina, neuvonta-aseman sairaanhoitaja Christina ja perhetyön asiantuntija Ruut sekä kerrotaan muun muassa Majakkasairaalan uudesta lasten ja nuorten hematologisesta osastosta, pyskoterapeutti Florence Schmittin vetämästä Takaisin elämään -vertaistukiryhmästä sekä Vakka-Suomen paikallisosastosta. Lehdessä on myös Turun yliopistollisessa keskussairaalassa työskentelevän perhepsykoterapeutti Pasi Paukkerin sekä yhdistyksen järjestämälle eturauhassyöpäkurssille osallistuneiden Kaj ja Marjatta Lehden haastattelut.

Lisäksi lehdessä esitellään Matkarin kaikki tämän vuoden kotimaan- ja ulkomaanmatkat. Haluaisitko lähteä matkalle Kökariin, Saarenmaalle ja Hiidenmaalle, Saksan ja Itävallan Alpeille tai Suomen tunturiin? Kaikki nämä onnistuvat yhdessä Matkarin kanssa. Tiesitkö, että yhdistyksen jäsenenä saat matkoista alennusta? Tutustu matkaohjelmiin ja varaa omasi.

Lehden mukana saat myös vuoden 2023 jäsenmaksulaskun ja jäsenkortin, joka oikeuttaa moniin etuihin. Jäsenkortilla saat alennusta muun mussa yksityisiltä lääkäriasemilta sekä lukuisista jäsenliikkeistä. Tutustu jäsenetuihin täällä.

Etkö ole jäsenemme? Liity nyt ja hyödynnä rahanarvoiset edut

Jos et vielä ole yhdistyksen jäsen, liity nyt ja pääset hyödyntämään monet rahanarvoiset jäsenedut. Liity jäseneksi täyttämällä tästä verkkolomake tai ota yhteyttä jäsentoimistoon. Vuoden 2023 jäsenmaksut ovat seuraavat: henkilöjäsenet 25 euroa, perhejäsenyys 32 euroa ja yhteisöjäsenyys 50 euroa. Lue lisää jäsenyydestä täällä.

Jäsentoimisto yhteystiedot
044 451 5565, jasentoimisto@lssy.fi