Rintapäivä ti 20.10. – asiaa vertaistuesta ja neuvontapalveluista

(13.10.2015)

Rintapäivä, Naistenilta Meri-Karinassa ti 20.10. klo 17–20

Yhdistyksen infopisteet Meri-Karinan katetulla Heikin Pihalla. Mahdollisuus tutustua Meri-Karinaan ja sen palveluihin, keskustella vertaistukihenkilöiden kanssa sekä saada tietoa vertaistukitoiminnasta, vertaistukiryhmistä sekä neuvonta- ja kurssitoiminnan palveluista. Uimapuku- ja rintaliiviesittelyä, Roosa nauha -myyntiä, asiantuntija-alustuksia. Saunomista, uintia ja kasvolymfahoitoja. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Turun Donnien kanssa.

Asiantuntija-alustukset luentosalissa:

• 17.30–18 Rintasyöpäseurannan pääperiaatteet, syöpälääkäri Outi Hirvonen
  • 18–18.30 Rintasyöpäsairaanhoitajan toimenkuva, syöpäsairaanhoitaja Christina Berger
  • 18.30–19 ravitsemusasiantuntija Asta Myyrinmaa
  • 19–19.30 Vertaiset – rintasyöpään sairastuneen tukena, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimitusjohtaja Tiina Surakka ja Rintasyöpäyhdistys Europa Donna Finland ry:n edustajat