Suomen Suolistosyöpäyhdistys: suolistosyöpäpotilaiden vertaistukiryhmät Salossa ja Turussa

(26.1.2019)

Avoimiin ja maksuttomiin vertaistukiryhmiin ovat tervetulleita kaikki suolistosyöpään sairastuneet ja heidän läheisensä. Vertaistukea järjestävät koulutetut vapaaehtoiset.

Oletko itse sairastunut suolistosyöpään tai huolissasi läheisesi tilanteesta? Kaipaatko kohtalotovereita, jotka osaavat samastua tilanteeseesi? Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys ry:n vertaistukiryhmät kokoontuvat:

Vertaistukiryhmiin voivat osallistua suolistosyöpäpotilaat läheisineen. Tapaamisissa on tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Ilmoittautuminen on tarjoilujen takia toivottua, ei välttämätöntä. Ilmoittautumiset Colores ry, 010 4222 540 tai info@colores.fi.

Suolistosyöpäyhdistyksen ja Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen yhteistyökurssi huhtikuussa

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys ja Suomen Suolistosyöpäyhdistys Colores järjestävät sopeutumisvalmennuskurssin suolistosyöpään sairastuneille 29.4.–3.5.2019. Kelan rahoittama kurssi pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa Turussa.

Kyseessä on parikurssi, jonne suolistosyöpäpotilas voi tulla kumppaninsa tai muun läheisen kanssa. Kurssi tukee sekä potilaan että hänen läheisensä selviytymistä ja jaksamista sairauden mullistamassa elämässä.

Tutustu vuoden 2019 kurssivalikoimaamme ja täytä hakemuslomake!