Sykerön viikonloppuleiri kutsuu kesäiseen Meri-Karinaan

(20.5.2018)

Sykerö järjestää koko perheen maksuttoman virkistysleirin Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa 20.–22.7. Mukaan ovat tervetulleita Sykerön lisäksi Syöpykät ja Eppulit. Leiri sopii infektioeristyksissä oleville.

Leiri alkaa päivällisellä perjantaina 20.7. klo 17 (saapuminen aikaisintaan klo 16) ja päättyy sunnuntaina 22.7. iltapäiväkahviin. Leiri on osallistujille maksuton.

Kesän kursseilta ja lastenhoitopäivistä tutut hoitajat järjestävät mukavaa puuhaa lapsille ja nuorille. Myös vanhemmille on luvassa omaa ohjelmaa, mutta myös vapaata oleskelua. Lauantaina on asiantuntijaluento ja keskustelutilaisuus sekä perheiden yhteinen illanvietto. Kaikki järjestetty ohjelma on vapaaehtoista. Jokaisena päivänä on uintimahdollisuus.

Ilmoittautumiset 21.6. mennessä osoitteeseen sykero@lssy.fi. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä:

• keitä leirille osallistuu
  • lasten iät
  • onko lapsi infektioeristyksessä
  • erityiset toiveet viikonlopulle
  • erityisruokavalio
  • jos osallistut vain osaan päivistä / vain luennolle / tms.
  • jos voit tarvittaessa yöpyä kotona

Koko Meri-Karina on käytössämme viikonlopun ajan. Jos tulijoita on enemmän kuin huoneita, ovat ensisijalla infektioeristyksessä olevat sekä he, jotka eivät aiemmin ole päässeet osallistumaan virkistysleirille. Vanhempien ollessa estyneitä isovanhemmat ovat tervetulleita vanhempien sijaan.

Jos et ilmoittautumisestasi huolimatta pääsekään osallistumaan, muistathan peruuttaa ilmoittautumisesi välittömästi. Perheille vahvistetaan osallistuminen juhannuksen jälkeisellä viikolla.

Lisätietoja: