Syksyn LOKI-lehti on julkaistu – lue digitaalisesti jo nyt!

(27.9.2018)

Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tiedotuslehti on ilmestynyt ja luettavissa verkkoversiona. Yhdistyksen toimialueelle lehti jaetaan viikon 40 aikana.

LOKI-lehteä tehdään laajalle lukijakunnalle, joka on kiinnostunut omasta ja läheistensä terveydestä. Lehdessä kerrotaan muun muassa alueellisesta terveydenedistämistyöstä, syövän diagnosoinnista ja hoidosta, uusimmista tutkimustuloksista sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen monipuolisista palveluista, kuten kuntoutustoiminnasta.

Miksi jotkut selviytyvät surusta ja toiset eivät? Miten tukea nuoren itsetuntoa ja vähentää päihdekokeiluja? Mitä tapahtui Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Keliakialiiton yhteistyökurssilla? Mikä auttaisi yläraajaturvotukseen, monen rintasyöpäpotilaan harmittavaan jälkioireeseen? Mitä biopankit ja syöpäkeskukset tekevät? Lue muun muassa näistä aiheista painotuoreesta lehdestä.

LOKI on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen tiedotuslehti, joka ilmestyy kaksi kertaa vuodessa. Laajalevikkinen (230 000 kpl) julkaisu jaetaan Lounais-Suomen alueelle ilmaisjakeluna. Lisäksi se tavoittaa yhdistyksen yhteistyökumppanit ja sidosryhmät valtakunnallisesti.

» Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen julkaisut