Tullaan tutuiksi -päivä Tyksissä

Kuvassa on kolme naista vieretysten,

(2.2.2024)

Harkitsetko liittyväsi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi? Haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi? Pohditko osallistuvasi kurssille? Kaipaatko ammattilaisen tukea? Tervetuloa tutustumaan Lounais-Suomen Syöpäyhdistykseen ja sen väkeen! Sinulla on mahdollisuus tutustua myös positiiviseen psykologiaan ja äänimaljarentoutukseen.

Yhdistyksen väkeä on paikalla Turun yliopistollisessa keskussairaalassa sijaitsevalla yhdistyksen neuvontapisteellä keskiviikkona 13.3. klo 9–14. Tule rohkeasti juttelemaan! Tarjolla on tietoa jäsenyydestä, kursseista, vapaaehtoistoiminnasta, neuvonta-asemista, terveyden edistämisestä, perhepalveluista ja psykososiaalisen tuen palveluista. Mikäli et ole yhdistyksen jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi. Neuvontapiste sijaitsee T-sairaalan ensimmäisessä kerroksessa, syöpäpoliklinikan ja sädehoitopoliklinikan välisessä aulassa.

Haluaisitko kuulla positiivisesta psykologiasta?

Positiivinen psykologia on psykologian osa-alue, joka keskittyy ihmisen hyvinvointiin, vahvuuksiin ja voimavaroihin ja näiden edistämiseen. Osallistu maksuttomalle positiivisen psykologian luennolle keskiviikkona 13.3. klo 13.00–13.30. Luennon pitää yhdistyksen sairaanhoitaja Mia Kuusisto Medisiina D -rakennuksen Lauren 2 -salissa. Pääset siirtymään neuvontapisteeltä luentosaliin tunnelia pitkin.

Kiinnostaako sinua kokeilla äänimaljarentoutusta?

Äänimaljarentoutuksessa äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehon ja mielen syvään rentoutumiseen. Osallistu maksuttomaan äänimaljarentoutukseen keskiviikkona 13.3. klo 13.30–14.00. Rentoutuksen ohjaa yhdistyksen vastaava hoitaja Teija Kemppainen Medisiina D -rakennuksen Lauren 2 -salissa. Pääset siirtymään neuvontapisteeltä luentosaliin tunnelia pitkin.

Neuvontapiste palvelee viikoittain

Tiesitkö, että sinulla on mahdollista saada Tyksissä sijaitsevalta yhdistyksen neuvontapisteellä terveydenhuollon ammattilaisen ja vertaisten tukea sekä tietoa syöpäyhdistyksen palveluista ja toiminnasta viikoittain?

Yhdistyksen sairaanhoitaja on tavattavissa pisteellä keskiviikkoisin klo 9–12, yhdistyksen eturauhassyöpäpotilaiden Etuset-ryhmän vapaaehtoiset tiistaisin klo 9–12 ja yhdistyksen tukihenkilöitä torstaisin klo 9–12.

Pisteeltä saa myös opastusta yhdistyksen sähköisiin palveluihin joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 9–12. Tiesitkö, että voit ladata matkapuhelimeesi mobiilijäsenkortin sekä täyttää sähköisen hoitopäiväkorvaushakemuksen verkossa? Ota laitteesi mukaan ja tule neuvontapisteellemme ja autamme sinua sähköisten palveluidemme käytössä.

Opastusta on saatavilla myös Meri-Karinassa (Seiskarinkatu 35, Turku) torstaina 11.4. klo 13–15 sekä maanantaina 27.5. klo 13–15 ja klo 17–20.