Äänimaljojen värähtely rentouttaa kehon ja mielen

Kuvassa on äänimaljoja

(1.1.2024)

Haluatko päästää irti jännityksestä, huolista ja arjen kiireestä? Äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehosi ja mielesi syvään rentoutumiseen. Unohda hetkeksi kaikki muu, tule äänimaljarentoutukseen ja voit vain olla ja keskittyä itseesi.

Äänimaljarentoutus pidetään Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa torstaina 18.1., 15.2., 14.3., 11.4., 16.5. ja 13.6.2024 klo 17.15–18.00. Rentoutukseen ovat tervetulleita kaikki – sekä yhdistyksen jäsenet että jäsenistöön kuulumattomat. Rentous maksaa 10 euroa kerralta, Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenille 5 euroa kerralta. Pukeudu lämpimästi ja ota villasukat ja juomapullo mukaan. Patjat, tyynyt sekä huovat ovat valmiina, mutta halutessasi voit ottaa omat mukaan.

Mindful Body -tunti yhdistää kehon ja mielen

Tule mukaan myös rentoutusta edeltävälle Mindful Body -tunnille, jolla opitaan tulkitsemaan oman kehon viestejä, tunnistamaan kireyksiä ja kiputiloja sekä työstämään niitä pois. Mindful Body -tunti pidetään torstaisin 18.1.–30.5.2024 klo 16.00–17.00. Torstaina 8.2., 7.3., 25.4. ja 9.5.2024 ei ole tuntia.

Mindful Body -tunti ja äänimaljarentoutus maksavat yhteensä 18 € kerralta, yhdistyksen jäsenille 9 € kerralta. Voit lukea lisää Mindfull Body -tunneista täältä.

Meri-Karinan hyvinvointikeskus sijaitsee Hirvensalossa, osoitteessa Seiskarinkatu 35, Turku. Keskuksen läheisyydessa on maksuttomia pysäköintipaikkoja ja  keskukseen kulkee Fölin bussi numero 54.