Hae kesäduunia OP Turun Seudun piikkiin!

(14.4.2021)

Nyt on huippukesätyöpesti tarjolla! Oletko 15–17-vuotias nuori ja etsit kesätöitä? Oletko kiinnostunut etenkin somesta? Hae kesätyöntekijäksi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen NIKO-projektiin OP Turun Seudun piikkiin 18.4.2021 mennessä!

Mikä on NIKO-projekti?

NIKO-projekti on Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen projekti, joka tähtää siihen, etteivät nuoret käyttäisi tupakkaa ja nuuskaa. Tähän pyritään sen vuoksi, koska nuuska ja tupakka aiheuttavat erilaisia vakavia sairauksia, kuten esimerkiksi syöpää ja erilaisia sydän- ja verisuonisairauksia.

Ideana projektissa ei ole se, että paasataan nuorille tupakan ja nuuskan vaarallisuudesta, vaan nuoret saavat tehdä itse kaikkea mahtavaa! Nuoret pääsevät esimerkiksi tekemään videoita, järkkäämään oman terveyden edistämiseen liittyvän teemapäivän ja tutustumaan nuuskanäyttelyyn.

Tähän NIKO-projektiin etsitään nyt kesätyöntekijää, joka työskentelee projektityöntekijänä 7.–18.6.2021. Kuten huomasit, NIKO-projektin kesätyöntekijä ei ole mikä tahansa kesätyöntekijä, vaan hän on projektityöntekijä! Fyysisesti kesätyöpaikka sijaitsee Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksessä, Turun Hirvensalossa, mutta koronatilanne ja -rajoitukset huomioiden kesätyö voidaan toteuttaa tarvittaessa etänä.

Mitä teet kesätyössä?

Kesätyössä pääset mukaan suunnittelemaan NIKO-projektin toimintaa, tulevaa kampanjaa, tuottamaan pienen videon tai muun tuotoksen sekä blogitekstin.

Mikä parasta! Saat olla some-agentti. NIKO-projektilla on oma Facebook-, Instagram- ja Tiktok-tili, joihin pääset tekemään päivityksiä. Käy vilkaisemassa, miltä tilit näyttävät!

Miten haet kesätyötä?

Oletko reipas, luova ja ulospäinsuuntautunut? Kiinnostaako sinua terveys ja sen edistäminen? Saatat hyvinkin olla etsimämme kesätyöntekijä! Jos kiinnostuit paikasta, tee vapaamuotoinen hakemus ja lähetä se osoitteeseen jenni.vaskelainen@lssy.fi viimeistään sunnuntaina 18.4.2021.

Kerro hakemuksessasi miksi juuri sinut tulisi valita ja millaisen kesätyöntekijän saisimme sinusta. Kerro hakemuksessa myös nimesi, syntymäaikasi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä koulu tai opiskelupaikkasi. Kerro myös kielitaidostasi, muusta osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi, jos olet aikaisemmin ollut töissä.

Tuliko mieleesi jokin kysymys?

Lisätietoja kesätyöstä voit kysyä NIKO-projektin Jenniltä. Lähetä rohkeasti viestiä osoitteeseen jenni.vaskelainen@lssy.fi. NIKO-projektista löytyy lisätietoja myös seuraavista paikoista:

NIKO-projektin verkkosivulta
Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen verkkosivulta
OP Turun Seudun verkkosivulta

Mikä Kesäduuni OP:n piikkiin 2021 -kampanja on?

Kesätyöpaikka on osa Kesäduuni OP:n piikkiin 2021 -kampanjaa. Lue lisää kampanjasta.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys on yksi Suomen suurimmista alueellisista kansalaisjärjestöistä noin 28 000 henkilöjäsenellä. Yhdistys tarjoaa kuntoutus-, tuki- ja neuvontapalveluja syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen.

#kesäduuniOPnpiikkiin

Kuva: ©Masson – stock.adobe.com